Na oficiálních stránkách se objevil v pořadí již čtvrtý podcast.se jménem Writing a cinema game Podcast tentokrát obsahuje rozhovor (jak jinak) mezi Elizabeth a Jackem Scalicim. Poslechnout si ho můžete zde.
Překlad: Vítejte v čtvrté epizodě podcastu. Dnes tu jsem s Jackem Scalicim. Budeme mluvit o tom, jak napsat tak velký příběh. Ze začátku trocha rekapitulace. Je Mafia II pokračování prvního dílu ne samostatný příběh ?
Protože skoro všichni v první díle zemřeli, rozhodli jsme se udělat zcela nový příběh. Skalní fanoušci Mafie zde můžou nalézt odkazy na první díl.Ve druhém díle se můžou objevit jedna nebo dvě postavy z prvního dílu.
Jak se přišlo na základní téma příběhu v Mafii II ?
Daniel Vávra přišel s příběhem. Je to tradiční příběh, jak se dostat z chudoby k bohatství, stejně jako mnoho filmů či knih. Ve hře budou různé podobnosti z filmů a knih, které jsme viděli.
Skript prošel mnoho opravami a přepisy. Proč se tak stalo ?
Tohle se děje u každého projektu, ať to jsou filmy nebo hry. Náš skript v této době má asi 800 stran. Daniel Vávra napsat první verzi příběhu hned po vydání prvního dílu, což bylo tak před sedmi lety. Ovšem doba se posunula, přišli nové konzole a vývoj her stoupal kupředu. Takže jsem to museli opravit, přidat nové klíčové scény,různé cutscény. Já se přidal Danovi a pomáhal jsem mu s příběhem ,,Co myslíš tady to zlepšit ?" a podobně. Scénář, který napsal Dan byl jako k filmu. Změnili jsme např. to, že když měla být nějaká cutséna, tak jsme ji udělali interaktivní. Myslím si, že to bude v prospěch.
Původní scénář byl napsán v českém jazyce. Jak jste se dohodli s Danem, který jazyk bude univerzální ?
no, scénář byl napsán v češtině. Když se češi učí angličtinu, tak britskou, která je hodně jiná než angličtině, kterou se mluví v NYC. Scénář byl přeložen do brtiské angličtiny. Máme okolo 75000 slov ve skriptu. Měl jsem infarkt, když jsem viděl velikost.
Zpět k příběhu. Lze dělit věci jinak, než je přímočaře ?
Protože máme hru s otevřeným světem, nazýváme ji sandbox hrou. Hráč může dělat cokoliv a kdykoliv. Řekněme, že máte jít z bodu A do bodu B. Pokud po cestě na něco narazíte, můžete to udělat. Nemusíte jenom jet k tomu bodu B.
Poslední otázka. Několikrát zde bylo řečeno, že Mafia II je něco jako film. Jak si vytvořit takový pocit i ve hře ?
Občas si klademe otázky: ,, Jak by to vypadalo, kdyby to byl film ? " nebo ,, Co chceme aby hráč v tomto okamžiku cítil ? " apod. Právě proto jsme se rozhodli ke změne počasí ve hře. Jelikož počasí dává tomu tu správnou atmosféru. Další je rádio v autě, které dodává ten dobový pocit. Pokud se vám nelíbí tahle stanice, přelaďte si na jinou. Při tvorbě hry máme jednu výhodu oproti filmům. Nemusíme čekat na ono počasí :). Další důležitá věc je dabing, který dodá hře šťávu. Možná někoho známého poznáte.
Jedná se o volný překlad.
Vydání MAFIA 3
(říjen 2016)
---
V pátek 7. října vyšel 3. díl, dnes již legendární, hry ze série MAFIA.
Věřme, že se dočkáme modifikování jako v prvním dílu, příp. ze série GTA.