Vývojáři Mafie II mohli hru hrát nebo testovat až ve velmi pozdním období vývoje. Prozradil to Jarek Kolář na GDC12 Europe během své prezentace.
"Věci jsme si jenom představovali nebo kreslili na papír", popisuje dále Jarek Kolář testování Mafie II. Složitý vývoj hry byl prý zapříčinen hlavně tvorbou vlastního enginu pro konzole nové (současné) generace Xbox360 a PS3. Tento nápad přišel již v roce 2005 a poznamenal některé aspekty vývoje. Vývojáři se soustředili na vizuální aspekty hry, což následně vzalo zdroje/prostředky z hratelnosti, základních mechanik nebo Save & Load možností. Navíc příběh byl napsál mimo tým, "izolován" od designérů.
"Nakonec jsme ale docela pyšní na to, čeho jsme dosáhli", uzavírá Jarek Kolář. 2K Czech se prý nyní může posunout dále a vytvářet lepší hry než Mafie II.
Vydání MAFIA 3
(říjen 2016)
---
V pátek 7. října vyšel 3. díl, dnes již legendární, hry ze série MAFIA.
Věřme, že se dočkáme modifikování jako v prvním dílu, příp. ze série GTA.
Matěj Brůna
šéfredaktor M1