Pokud se chystáte koupit si Bioshock 2, najdete v něm odkaz na Mafii II. Když si otevřete manuál, tak na jeho konci 2K odkazují na své hry. Stránka 39. patří Borderlands a 40. (poslední) patří Mafii II. Jedná se o poloviční artwork, jak Vito, Joe a Henry kopou za městem. Artwork je doplněn logem Mafie II a logem Games for Windows, Xbox 360 a 2K. Zmínka o 2K Czech je v textu pod logy.
Dnes vám konečně přinášíme slíbený interview Denbyho Grace s incgames.com. Samozřejmě vám ho nabízíme v češtině !
Her s otevřeným světem stále narůstá. V čem se liší Mafie II od konkurence ?
Naše hra má neuvěřitelný a strhující příběh s uvěřitelnými postavami. Jako příklad si dáme třeba Joa. Kamarád Joe se cítí jako opravdoví chlap. Vito ho zná celý svůj život. každý má své znaky, podle kterých vám daná postava přiroste k srdci. Díky tomu také vypadá hra reálněji. Stejně jako příběh jsou i detaily a realizace města opravdu důležité. město, jako Empire Bay je technický úspěch pro 2K Czech. Vytvořili opravdu nádherné město. Klademe důraz na texturovou kvalitu města. Dálei důraz na detail a na zničitelnost prostředí
v Empire Bay. Úroveň hry je vysoká. Obvykle je kladen důraz na možnosti, někdy více jak na kvalitou samotné hry. To není náš případ. Snažíme se vytvořit prvotřídní hru. V boji z blízka jsme se inspirovali hrami jako GOW 2 či Unchearted. Uvidíme, zda Mafie II obstojí také v tomto směru.
Příliš často je ve hrách jedna priorita a ostatní se odfláknou. Například skvělé střílení, ale řízení auta je chudé, nebo naopak. Jak jste se ujistili, že všechno v Mafii II funguje jak má ?
U Mafie II jsme si udělali pomyslný žebříček priorit a určili si, co je pro hru opravdu důležité. Jako priority jsme vybrali řízení, střelbu a rvačky. Na nich se snažíme opravdu pracovat, aby vypadali co nejvěrohodné.
Na E3 jsme si všimli šikovného přechodu z hraní do cutscén. Jak je v Mafii II důležitý příběh a jak jste zlepšili cutscény ? Příběh je pro nás velmi důležitý. Dali jsme si vysoké cíle. Díváme se na filmy, kde bereme inspiraci. Investovali jsme obrovské množství času psaním příběhu a nahrávání dialogů. Myslím, že co v Mafii II vidíme, zatím ve videohrách nikdo nedokázal. Animátoři 2K Czech strávili hodně času vytvořením animací obličeje. Hra tímto opravdu ožívá.
Můžete nám něco říci o misích v Mafii II ? Jak si udržet náplň misí a vyhnout se "jeď z bodu A do bodu B" ?
Hra je rozdělena na dny ve Vitově životě. Jedna mise odpovídá jednomu dni jeho života. Mise za bodu A do B tam někdy budou, těm se vyhnout nedá v otevřeném městě. Obrovská výhoda jsou rořní období, kdy misi můžeme udělat tak, jak by to bylo nejlepší.
Samozřejmě se ve hře hodně střílí. Kdyby střílení chybělo, určitě hodně lidí by šlo hru vrátit. Každou misi však nemusíme řešit střelbou, ale někdy není vyhnutí.
Řekl jste, že uvidíme deset let Vitova života. jak se toto projeví na městě a jak se to projeví na Vitovi ?
Hra zahrnuje 10 let nejlepší části Vitova života. Příběh začíná v roce 1943. Vito je na začátku hry chudý. Spolu s Joe-em se snaží najít peníze a později i respekt. Na začátku má Vito jasné představy. Dostat jeho rodinu z dluhů. Později se ale Vito stane nenasytným. Začínáme ve 40. letech 20. století. Město je pod sněhem a v Evropě zuří válka. To se projevuje i na městě. V 50. letech se město hodně změnilo. Léto, luxusní auta, reklamy, hudba, budovy, oblečení atd. Všechno je jinak. Pamatujte si, že 50. léta byla ve znaku zrození Ameriky, tak jak jí známe dnes. To se projevuje i na hře.
Jak důležitý je realismus ve hře ? Jak dosáhnout rovnováhy mezi pravostí a zábavou?
Realismus je ve hře velice důležitý. Hudba a zvuky se snaží býti co nejreálnější. Chování a zvuky zbraní též. Celkově se hru snažíme udělat vcelku reálnou.
Gangsteři hráli dlouho v Americe velkou roli. V jakých knihách a filmech jste čerpali ?
Použili jsme toho mnoho. Dialog je silně ovlivněn filmem Goodfellas a Road to Perdition. Doba zase filmem Kmotr. Ale samozřejmě čerpáme i od jinut.
Při pohledu na Mafii II nás určitě zaujme úroveň detailů. Měl jste problémy rozběhnout hru plynule, nebo jste musel ubrat na nastavení ?
Jako každý vývoj her, kde se snažíte zvýšit laťku, je náročný. Úroveň detailů je opravdu obrovský úspěch týmu. Dokázali něco neuvěřitelného.
Je v Mafii II lineární příběh ? Bude se muset hráč učinit rozhodnutí, které bude později mít následky ?
Ano, příběh je lineární. Snažili jsme se o opravdu silný příběh.
Jaké je v Mafii II AI ? Co můžeme očekávat od policie ?
Chceme, aby Mafie II nabídla přinejmenším to, co nabídl první díl po náročné stránce. nechci říct, že budeme vkládat do hry závodní mise jako u Mafie I. Ale když vás bude chtít police zatknout, bude to pro vás výzva, co uděláte. Chceme, aby se hráč choval realisticky v našem městě. Nejde, aby šel po ulici, vytáhl zbraň a postřílel několik lidí, na to bude určitá odpověď policie. Nemyslím si, že by vám za toto dali jen pokutu :)
Server incgamers.com zveřejnil opět ukázku z jejich rozhovoru. Vypadá to, jako by nám házeli návnady a nechali nás čekat.
Denby Grace v rozhovoru zdůraznil, že tým tvrdě pracoval, aby všechny vlastnosti hry fungovali jak mají, aby to bylo důstojné mafiánské pokračování světa zločinu.
"Mafia II je hra, která vás nutí si ji zahrát " řekl v rozhovoru Grace
Dále potom řekl, že open-worldové hry trpí tím, že tvůrci hry kladou hodně požadavků na možnosti hry.
"V případě Mafie II jsme si řekli, co je pro nás opravdu důležité a co méně. Sestavili jsme si seznam těchto věcí. Na vrcholku seznamu se umístilo řízení, přestřelky a rvačky. Tím to bylo jasné " dále řekl Grace
Celý rozhovor by měl být zveřejněn tento týden
Určitě každého zajímá, jak to nakonec bude s tou češtinou ve hře. Proto jsme se zeptali Chalida Himmata, managera Cenegy Czech.
Jak to tedy vypadá s češtinou ?
Čeština byla již oficiálně schválena a definitivně potvrzena.
Mohl by jste prozradit, jestli se na českém dabingu pracuje ? V tuto chvíli se na něm nedělá. Nejdříve se hra musí přeložit a zkorekturovat. Dabing se konzultuje přímo s 2K Czech, aby jsme vybrali ty správné herce.
Máte už nějaké představy ?
Ano, představy už jsou.
Nový screenshot
19.01.2010 18:31 - Jaroslav Řízek| zdroj:
mafiatown.gram.pl
Kolegové z polské fanstránky zveřejnili dosud neviděný screenshot. Screenshot pochází z polského časopisu CD-Action. Časopis zároveň udělal menší rozbor.
Společnost 2K po delší přípravě spustili svůj web v novém vzhledu. Web je vcelku povedený. Hlavní ale je, že 2K museli dát něco na pozadí a nedali tam nic starého. Dva nové artworky z Mafie II, které určitě každého potěší.. Pokud je chcete vidět, stačí zavítat na stránku 2K a v nabídce her si vybrat Mafii II. Pokud se vám ale nechce, my vám je taky ukážeme. Tak či onak stránku doporučujeme navštívit. Oba artworky jsou v kvalitním rozlišení.
Vito a Joe na ulici. Povedený artwork.
Tento artwork jsme již mohly vidět na hlavní stránce Mafie II, ale tento má světlejší barvy a celkově působí dosti lépe.Připomíná nám jednu věc. Poznáte jakou ? Pokud ne, čekejte na další info.