Tuto novinku bych chtěl věnovat velké aktualizaci sekce Modely aut. Tento měsíc již přibylo 77 nových aut a tím nekončíme. Nejde o kvantitu, ale především o kvalitu. Postupně budu nafocovat všechna auta, ale bohužel to jde pomalu.
Poté se budou přefocovat ta stávající.
Věřím, že si auta užijete... Tak hledejte a najdete!
Herní server Kotaku.com zveřejnil článek, který se zaměřuje na porovnání Mafie II (2K Games, 2010) a L.A. Noire (Rockstar Games, 2011). Redaktor Owen Good se s vámi podělil o svoje myšlenky.
Mafia II vyšla minulý rok a mnohokrát mi bylo řečeno, že to není styl GTA. Mafia II vzbudila velké očekávání i díky masivní reklamní kampani. Čekalo se velké město, plno vedlejších úkolů apod.. Nakonec Mafia II byla zklamáním, ale bylo to zklamání především z jiných důvodů.
Obě hry mají podobné téma. Jedná se o gangsterky (i když na opačné straně zákona) v poválečné Americe s otevřeným světem a lineárním příběhem, někdy až moc lineárním. Mafia II vyšla dříve a měla tedy nevýhodu, ale byl by to rozdíl, kdyby si to prohodily? Pokud by hry vyšly ve stejné podobě, tak ne.
Svět v L.A. Noire je 2x větší než v Mafii II. Empire Bay je sice krásné, ale v hlavním příběhu mnoho částí nenavštívíte. Můžete si zapnout sprchu, koupit oblečení, vyměnit SPZ, koupit jídlo či pití atd. Kdežto v L.A. Noire je pouze telefon. Noire obsahuje širší příběh a je jenom na vás, zda najdete důkazy nebo ne. Otevřený svět umožňuje řešit případy více realisticky. Tvůrci zde ale trochu promarnili využití města, který se dal pro případy mnohem více využít.
V L.A. Noire jsou ovšem více uvěřitelné postavy, jejich emoce jsou upřímné a povahy více osobité. Mafia II sice začala silně, ale postupem času slábla a slábla až se z toho stal stereotyp. L.A. Noire má fascinující vyšetřování případů, kdežto v Mafii II převážně jenom střílíte nebo jezdíte z místa A do B. Celkově, příběh v L.A. Noire byl silnější a působivější, když k Mafii II připočítáme ještě vydané DLC, je jasno.
Myšlenka na závěr:
Obě dvě hry jsou typu "onetime". Podruhé vás už bavit tolik nebudou a spíše objevíte neduhy a chyby.
Americký vydavatel Take-Two, pod kterého spadá Rockstar Games a divize 2K vydal pozitivní ekonomické výsledky za poslední fiskální rok, který skončil 31. března 2011. Firma vydělala kolem 54 miliónů dolarů. Zpráva potvrzuje data vydání některých titulů, mezi kterými ovšem případná Mafia III nefiguruje (nebyla ještě ani potvrzena). Vydavatel ve zprávě vyzdvihuje GTA sérii, Red Dead Redemption atd. Zároveň si Take-Two pochvaluje Major League Baseball 2K11 a Top Spin 4. Ano, čtete správně, Mafia II chybí. Take-Two aktuálně spoléhá na detektivku L.A. Noire od Rockstar Games. O L.A. Noire se více zmíníme v nadcházející novince.
Na stránce neoficiálního multiplayeru do hry Mafia II se opět začíná něco dít. Stránka dostala zcela nový vzhled a vypadá to, že se tvůrci multiplayeru opět o něco přiblížili k cílové pásce. Bohužel zatím nové informace venku nejsou. Jak by multiplayer měl podle vás vypadat? Podělte se o vaše nápady v Návštěvní knize.
Včera jsme vás informovali, že Daniel Vávra začíná opět něco kutit. Dnes přišla další pozitivní zpráva z této strany.
Daniel Vávra zakládá v Praze herní studio, pro které už Dan Vávra sehnal investora. Mělo by se jednat o částku mezi 60-80 milióny. Další pozitivní zpráva je ta, že se povedlo Danovi přetáhnout pár lidí z 2K Czech. Jména zatím neznáme.
Připomíná to tedy situaci, kdy z 2K Czech odešlo několik lidí (např. Alexander Sila, Libor Kvasnicka) a pomohli založit herní studio Vatra Games.
Vydání MAFIA 3
(říjen 2016)
---
V pátek 7. října vyšel 3. díl, dnes již legendární, hry ze série MAFIA.
Věřme, že se dočkáme modifikování jako v prvním dílu, příp. ze série GTA.
Matěj Brůna
šéfredaktor M1